error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Тест-драйв оновленого Mitsubishi ASX: твердіше масло — м'якше хліб

Автор: Павло Березовець

Дата підготовки матеріалу: 2018-05-15


Фото автора і компанії-виробника Навіть скромне автомобільне меню, представлене у Росії, мало не кожен божий день поповнюється новими пропозиціями родом з різних кінців планети. Багато з них подаються на блюді під соусом SUV. Що ж, ласкаво просимо до столу.
Євген Васін

Є мастадонты, на зразок Toyota RAV4 і Honda CR-V, а є «юна поросль», чий ареал проживання — компактний сегмент. Тут справи чудні: ті, хто вчора ще був представником класу седанів або хетч, раптово забираються у бажаний клас. Micra виростає в Juke, Solaris — в Creta, Logan — Duster, Mini вимахав в Countryman.

Мода на «всешляховики» зайшла занадто далеко: коли італійська Alfa Romeo Giulietta раптом породжує американську плоть від плоті Jeep Cherokee — стає не по собі.

Погодьтеся, вчорашня легковик, раптом геномодифицировавшаяся у позашляховик, виглядає дивно. Начебто ще недавно яблуко не можна було перетворити в помідор. А сьогодні цей вірус захопив майже всі автомобільні бренди. Майже.






  • Наприклад, компактний Mitsubishi ASX, на відміну від своїх прямих конкурентів, ніколи не був седаном або хетчбеком. Його побудували на візку Outlander, що миттєво позначилося і на дорожньому просвіті — 20 см без малого — і на «пузі», яка майже повністю позбавлена виступаючих елементів. Для того, хто називає себе «позашляховиком», це важливо.

    Крім того, ASX збирається в Японії, а не як суперники — «мейд ін Раша». Щілини такі ж, як у всіх, тільки не «цвіте» в перший же рік експлуатації, як один корейський фаворит.

    Мініатюрний «Мітс» переодягнули, облагородивши екстер'єр машини в єдиному корпоративному стилі Dynamic Shield: нова «ікс-морда», злегка перелицьована корму. Вийшло цікаво і акуратно, а за елегантні деталі, на зразок карбонових вставок в задній бампер, можна і потрібно хвалити. Раніше за японцями такого не водилося! Ростуть!

    Тривалий тест-драйв Hyundai Creta: хай живе демократія!806
    Тест-драйв Citroen SpaceTourer: їдемо за таранею, не виходячи з офиса3008

    В основі обновленца — ще не забуте старе. Хороший світло, якого вистачає навіть у дощову ніч, міцна і збита підвіска, доповнена адекватними за розміром покришками добротного виробника. Простий і всеїдний дволітровий 150-сильний бензиновий мотор, варіатор Jatco, та опціональний повний привід. Колісна формула 4х4 перестала бути предметом першої необхідності в Росії: все більше наших співвітчизників готові пожертвувати чотирма провідними заради зниження вартості авто.

    Mitsubishi ASX — прихильник нового японського стилю: машина стала тихіше і комфортніше попередника. Навіть гримучий пластик, яким досі славляться багато бренди з Країни Висхідного Сонця і їх корейські колеги, «Мітс» переміг. Візуальних змін мінімум: змінилася центральна консоль, з'явився мультимедійний центр з великим екраном і камерою заднього виду, органи управління допрацювали, розширили набір опцій і встановили кермо від Outlander.

    ASX досі є одним з найбільш просторих — візуальна скромність в габаритах не призвела до тісноті. Задній диван приймає по троє не найбільш щуплих пасажирів, а передні крісла не тиснуть навіть високим і широким. Посадка зручна, сприяє тривалим виїздів. Защемлення почуття власної гідності не загрожує навіть в «24 годинах М-4».



  • Чекати від ASX динамічних рекордів не варто — дволітрова «атмосфера» не сприяє спортивній манері їзди. Але якимось дивом, мабуть тісно пов'язаним з добротної агрегацією мотора і варіатора, компактний японець впевнений у собі не тільки в міській штовханині, але і на швидкісних магістралях.

    Чуйний кермо, зрозуміла керованість і маневреність. Навіть АІ-92, яким можна його пригощати без всяких страхів, не веде до «задушливій» їзді. Mitsubishi ASX впевнено і вдумливо розганяється, здатний комфортно і економічно тримати прийнятну для дальняка» швидкість і володіє тими самими, так деколи необхідними додатковими сантиметрами під педаллю газу.

    Розганятися вміють багато — у більшості проблеми із зупинкою. Дискові гальма по колу — привіт Duster — і розумний діаметр гальмівного диска — привіт Creta — дають «Мітс» шанс вчасно зупиниться. У Росії це важливіше розгону!

    Тест-драйв Renault Kaptur і Hyundai Creta: Франція — не Європа, Корея — не Далекий Восток13293


  • Тест-драйв оновленого Lexus NX: тойотовский мас-маркет2833

    Mitsubishi — значить «позашляховик». Сказано — зроблено. В болота його навряд чи хто відправить, а ось грунтовки і гравийки йому прописані самою долею. Крім повної відсутності додаткових, споконвічно «вазівських» цвіркунів, ASX порадував двома епізодами: не чіплявся там, де часом гуркотіли глушниками його більш імениті колеги — спасибі короткій базі — і спритною роботі муфти.

    Приміром, тієї ж Honda CR-V треба ще погребти коліщатками, розігрітися, перш ніж система повного приводу оживе. Тут все набагато швидше і далекоглядніший: мало де негаразд — відразу підключається задня вісь. І їдемо далі.


    Пара тисяч кілометрів пройдено. Асфальт, стібка і лісова стежка залишилися позаду. Можна підбивати підсумки: на водійському сидінні не виявлено залишки хребта, характерні для бюджетних автомобілів 21 століття, змішаний витрата палива не пішов за 10 літрів, нагадаю, 92-го бензину, а всі чотири випробувача не зірвали голос, незважаючи на гостру дискусію.

    У тандемі з високими оцінками непідкупного Euro NCAP і осудною ціною — вартість Mitsubishi ASX в Росії починається з 1 100 000 рублів, а наш піддослідний в комплектації InStyle обійдеться в 1 509 990 — ставимо «Фычу», як його звуть фанати, тверду і абсолютно чесну «четвірку». Це добре, без всяких там лапок.

    Чому не «відмінно»? Бо пора вже першого покоління Mitsubishi ASX думати про послідовників, а не про молодильні яблучка. Втім, друга генерація вже на підході. Саме ASX стоїть наступним пунктом у довгому списку свіжих страв Mitsubishi.

    Тривалий тест-драйв Mitsubishi L200: перший серед равных2350
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 36




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Тест-драйв оновленого Mitsubishi ASX: твердіше масло — м'якше хліб | Та4ани
    0.011534