error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Тест літніх шин Hankook Dynapro HP2: п'ять років — політ нормальний

Автор: Ібрагім Філатов

Дата підготовки матеріалу: 2018-06-09


  • Прилавок
  • Шини і дискиТест літніх шин Hankook Dynapro HP2: п'ять років — політ нормальний автосообществе існує думка, що корейська «гума» сильно поступається за своїми ходовим якостям японської та європейської. Мовляв, недолітки ще азіати до лідерів ринку. Портал «АвтоВзгляд» готовий переконати недовірливих споживачів у зворотному.
    Мирон Горін

    Хлопці, якщо корейські автомобілі за якісь 15 років по ряду показників наблизилися до представників німецького автопрому, а японських конкурентів у деяких випадках вже навіть випередили, то що вже там говорити про розробників покришок для цих самих автомобілів.

    Інженери з Країни ранкової свіжості роблять великі й очевидні стрибки вперед, і прямий тому доказ — шини Hankook Dynapro HP2, які п'ять років успішно знаходять свого покупця. Якщо б ця модель не була затребувана, і не виправдовувала плани виробника, то її давно б прибрали з ринку. Але корейці не поспішають, статечно готуючи їй заміну. Якими ж козирями має покришка Dynapro HP2?


    Експерти порталу «АвтоВзгляд» відкатали на редакційному авто, взутим у корейські чешки, кілька тисяч кілометрів. Нам довелося випробувати їх в справі не тільки на мокрому і «комбінованому» покриттях, а й поза ними. Бездоганні властивості чіпкості Hankook Dynapro HP2 демонструє за рахунок оригінальної конфігурації поперечних канавок і особливої гумової суміші з додаванням силіки.

    Звичайно, маневруючи при попаданні в калюжу гаряча шина може спровокувати на відхилення від траєкторії, але її поведінка — передбачуване. Не в останню чергу завдяки збільшеному плямі контакту і «зигзагообразному» розташуванню насічок поздовжніх секцій. Відведення води відбувається блискавично — це відчувається і в ході агресивного гальмування на вологому дорожньому полотні. Натиснув на педаль — отримав результат, ні про яке аквапланировании мови не йде.

    Найбільш небезпечні несподіванки на літній дороге5145
    ГИБДД скасовує знак «Шипи»29608

    Якщо на мокрому асфальті і допустимі похибки при гальмуванні і знесення в швидкісному повороті, які, як вже було сказано, проявляються в межах норми, то на сухому — жодних поблажок. Та вони, загалом-то, і не потрібні! Шина Hankook Dynapro HP2 зупиняється як укопана, а в різких поворотів веде себе так само впевнено, як і на прямій. Окремої похвали заслуговує рівень шуму. Точніше, його відсутність. Покришку майже не слиш

    але, так і за властивості м'якості корейцям варто сказати спасибі. Вади російських напрямків «гума» перетравлює плавно і без будь-якого дискомфорту для підвіски, так і пасажирів. Правда, долати огріхи покриття потрібно не поспішаючи і делікатно — нахабну манеру їзди по буеракам м'які шини не оцінять. Як і не сподобаються їм грязьові ванни де-небудь на бездоріжжі. Турінговий протектор забивається досить швидко, і «катки» починають огризатися пробуксовкою.

    Втім, для підкорення відвертого «офф-роуду» існують спеціалізовані покришки, а для щоденної їзди, в тому числі по грунту і легкої «бездороге», Hankook Dynapro HP2 згодиться — тільки в шлях.


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 17




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Тест літніх шин Hankook Dynapro HP2: п'ять років — політ нормальний | Та4ани
    0.14723