error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Тест-драйв Renault Dokker: Logan a la «каблук»

Автор: Микита Стець

Дата підготовки матеріалу: 2018-06-11


  • Автомобілі
  • Тест-драйвТест-драйв Renault Dokker: Logan a la «каблук» Logan-«каблук», а Renault Dokker, по суті ним є, — це вже само по собі цікаво. Оскільки він ще і оснащений дизельним мотором, то ми маємо більш ніж грунтовний привід прокотитися на цій досить новою для російського ринку моделі.
    Олексій Батушенко

    Про «підбори» в пасажирської модифікації — тобто легкі комерційні машини, модифіковані для сімейного (найчастіше) застосування, — завжди є чого розповісти. Вони, як правило, побудовані на своїй власній базі, прямий аналог якої майже завжди відсутній у фірмовій легковий лінійці. З цієї причини «підбори» завжди цікаві: пристосувати комерційну техніку, більш витривалу й утилітарну, під свої запити — мрія багатьох сімейних громадян. Але з пасажирським Renault Dokker все зовсім інакше.

    Він з'явився в результаті досить химерного процесу. Спочатку з легкового Renault Logan зробили легко-комерційний «каблук», злегка подовживши йому колісну базу і зрадивши відповідну форму — високий двохоб'ємний кузов зі зсувними бічними дверми і дверима-«распашонкой» ззаду для зручності навантаження-розвантаження будь-якого комерційного барахла.

    Ну і тільки потім в отриманий таким чином вантажний обсяг впихнули задній диван з «изофиксами», покрили не дорогим, але пристойним пластиком і отримали машину «для дому, для сім'ї». Платформа В0, на якій зроблений Dokker, використана альянсом Renault-Nissan-АВТОВАЗ в такій кількості моделей, що знову серйозно дослідити її особливості вже немає ніяких сил.

    За великим рахунком, Renault Dokker цілком можна вважати Logan в модифікації «каблук». Навіть не дивлячись на те, що колісна база Dokker на пару сантиметрів довша ніж у «оригіналу» — тобто Logan.






  • Зауважимо, що в Росії ці бюджетні французькі седани продаються виключно з бензиновими моторами. А у Dokker для нашого ринку є ще і 90-сильний дизель — 1,5-літровий dCi, відомий нам, наприклад, за кросовера Duster. Вибір саме такої комплектації Renault Dokker для тесту був викликаний, в тому числі, і бажанням познайомитися з дизельним Logan».

    Що стосується зовнішності цього «каблука», то тут все і так, здається, ясно-зрозуміло: передок від Logan, решта — стандартно-«каблучное». Всередині картина аналогічна. Робоче місце водія і пасажира, передня панель, центральна консоль зі стандартною підкреслено-убогій мультимедійною системою у стилі бюджетного Renault, рукоятка механічною 5-ступінчастою КП — все перекочувало сюди зі старовини Logan.

    Включаючи сирітські «регулювання» крісел і розташування кнопок обігріву сидінь. Різниця — у просторі над головою завдяки високому даху. Ну, і в наявності такого типово «комерційного» штриха, як поличка в районі противосолнечных козирків в передній частині стелі. Сюди наймані водії зазвичай кладуть супровідні документи до вантажу, дорожні листи та іншу транспортну бюрократію.

    На задніх пасажирських сидіннях, якщо, знову ж, порівнювати з Logan, в Dokker знаходитись набагато зручніше. Мабуть, за це варто сказати спасибі зайвим майже 20 мм колісної бази. Та й висока стеля додає відчуття простору.

    Тест-драйв Skoda Rapid Monte Carlo: не жени, а то встигнеш!20175




  • Тест-драйв KIA Rio: оновлення пройденного24718

    Зсувні двері для задніх пасажирів по достоїнству довелося оцінити на парковках. Можна було зовсім не переживати, що діти під час висадки радісно вліплять за ними стоять поруч машин.

    Єдина претензія — складність при закривання. Щоб двері зачинилися як слід і на приборку згасло відповідний значок, потрібно не просто рухати її, а штовхати, як кажуть, «з усієї дурі». Тільки в цьому випадку вона постане в замок як треба. Більш м'яке обходження ця залізяка не розуміє. Ну, а до специфіки орних задніх дверей слід звикати. Дуже щільно «прижмешься» кормою при парковці на іншій машині або стіні будь — все, доведеться корячитися, дістаючи поклажу з багажника через напіввідчинені стулку.

    Стандартний «каблук», перероблений в пасажирський варіант, на ходу чітко дає зрозуміти яких він кровей: задня підвіска у подібних машин зроблена в розрахунку на постійну перевезення серйозних тягарів, а тому у випадку «легкового» використання демонструє зубодробильний характер. А у Renault Dokker такого немає. Не дивлячись на те, що задня вісь у нього від цього «каблука» Renault Kangoo!

    Що стосується поведінки Dokker на дорозі взагалі, то ніяких розчарувань він вас випробувати не змусить. Як, втім, і феєричних відкриттів не принесе. Цілком «по-логановски» їде машина. Підвіска справно, хоча і громковато у відсутності гідної шумоізоляції, «жере» ямки. Кермо в міру легкий, але інформативний, гальма — цілком собі гальмують.






  • А характер 90-сильного дизелька знову змусив гостро пошкодувати, що його не ставлять на Logan! Відмінна тяга з самого низу, витрата на рівні 6-7 літрів палива по пробках — краса. Так, розгін до 100 км/год тут «не альо», як кажуть: більше 13 секунд займає. Але спишемо це на високий і не особливо аеродинамичний «каблучий» кузов. Зате при світлофорних стартах до швидкості 60 км/год — суцільне задоволення.

    Єдине, чого, на наш погляд, не вистачає цьому сімейному Dokker — шостій сходинці в КП. З нею при їзді на швидкості 100-110 км/год по трасі машинка споживала б зовсім смішне кількість палива. Для дачника, як потенційного власника цієї машини, міркування економічності далеко не на останньому місці.

    Але як тільки ми згадуємо про економію і цінах, милостивий, в загальних рисах, портрет Renault Dokker 1.5 dCi починає грустнеть. Найдешевша машина з таким движком коштує не менше 1 050 000 рублів. Це при тому, що цінник на аналогічний «каблук», але з 1,6-літровим бензиновим мотором потужністю 82 к. с. починається з 870 000 рублів. Вже тільки дивлячись на ці цифри можна сказати, що доля російського бестселера легкового ринку дизельного Dokker не загрожує. А шкода.

    Тест-драйв Toyota Land Cruiser Prado: найкращий «трактор»26127
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 52




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Тест-драйв Renault Dokker: Logan a la «каблук» | Та4ани
    0.130755