error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Тест-драйв Hyundai H1: добрий знайомий

Автор: Віка Іванченко

Дата підготовки матеріалу: 2018-07-20


  • Автомобілі
  • Тест-драйвТест-драйв Hyundai H1: добрий знайомий Старина Hyundai H1 — єдиний на вітчизняному ринку корейський мікроавтобус — нарешті злегка омолодився. Після десяти років випуску у практично незмінному вигляді, азіатський виробник зважився на невелику модернізацію моделі. Наскільки вона вдалася, оцінив портал «АвтоВзгляд».
    Олексій Батушенко

    За великим рахунком, основні новації у Hyundai H1 обмежилися фейс-ліфтом. «Морда» моделі набула більш сучасні риси. Фальшрадіаторні грати переробили явно за мотивами аналогічної деталі екстер'єру Toyota Alphard. Тільки у японців вийшло щось жахливе, в дусі якогось «Котобуса» з популярного мультика, а у корейців — куди лаконічнішими, зате без втрати почуття прекрасного. Ну і фари H1 витягнулися в горизонтальній площині — згідно сучасній автомобільній моді.Теж, до речі, без спроб витребеньок, але цілком стильно.

    В іншому екстер'єр корейського «басіка» толком не змінився. Але ця обставина не зупиняло водіїв майже всіх попутних H1 колишніх років випуску від спроб максимально детально розглянути зовнішності новачка. Перейшовши до «нутрощів» Hyundai H1, доводиться відразу констатувати, що тут виробник з впровадженням інновацій не запарюється».

    У перший раз потрапивши за кермо оновленого мінівена, ловиш себе на думці, що наче перенісся років на 7-10 у минуле: настільки, виявляється, відвикаєш від вже канув в Літу стилю корейських авто тих часів. З фотографій салону, який ілюструє цей тест-драйв, сподіваюся, можна зрозуміти причини появи подібних спогадів. Втім, «старокорейские» мотиви інтер'єру H1 зовсім не тривожать сприйняття, вже встигло звикнути до цілком європейського дизайну і «наворотів» легкових моделей Hyundai.






  • Якщо не докопуватись до дрібниць типу тієї, що вид з камери заднього виду проектується не на дисплей «мультимедийки» на центральній консолі, а в моніторчик в салонному дзеркалі заднього виду, то особливих проблем з ергономікою водійського місця Hyundai H1 не спостерігається. Так, крісло регулюється вручну. Як і рульова колонка — по куту нахилу і вильоту. Але яка різниця, який привід у цих сервісних пристроїв, якщо в переважній більшості випадків власник авто лише одного разу налаштовує своє робоче місце під себе і більше не згадує про цю тему?

    Головне, що в цьому автобусі, як з'ясувалося в ході тесту, абсолютно не втомлюєшся в тривалій поїздці. Тут присутня відмінна оглядовість і все «управлялки-регулювання» під рукою. Претензія до робочого місця водія H1, мабуть, одна — борткомпьютер чомусь виводить на приладову панель лише дані про час запасі ходу, а про його витраті — мовчок.

    Забігаючи трохи вперед скажу, що для обчислення реального середнього споживання 170-сильного дизеля Hyundai H1 довелося на кожній АЗС записувати на листочку паперу кілометри запасу ходу до заливання палива в бак і відразу після заправки. Знання різниці між цими километражами, а також обсягу тільки що залитого дизеля дозволило розрахувати реальний середній витрата машини. Він, за нашими обчисленнями, склав 13,5—14 літрів дизеля на кожні 100 км беспробочной міської їзди з періодичними заїздами по заміських трасах.

    Тест-драйв Renault Dokker: Logan a la «каблук»21601




  • Тест-драйв KIA Sorento Prime: «японцям» і не снилось52656

    Повертаючись до ергономіки авто, зауважимо, що декому з водіїв H1 буде бракувати правого підлокітника. Не знаю, особисто я ніякого дискомфорту від його відсутності не відчув. Навпаки — без нього нічого не чіпляється за одяг, коли проходиш між передніх крісел до пасажирського дивану другого ряду.

    Єдина серйозна претензія до внутрішнього облаштування Hyundai H1 стосується третього ряду сидінь. Пасажирам там буде добре, мова не про це. Печаль в тому, що згадані сидіння за фактом практично нетрансформируемые. По-перше, диван третього ряду намертво прироблений до підлоги. А по-друге, його спинка не може бути складена в горизонтальне положення. Її можна лише злегка відхилення від вертикалі вперед і назад — градусів на 15-20 в кожну сторону, не більше.

    З цієї причини майбутній власник Hyundai H1 начисто позбавляється можливості перевозити в по-справжньому великий машині будь-які великогабаритні вантажі. Її багажне відділення номінальним обсягом у 842 літри дозволяє, за великим рахунком, транспортувати лише пару-трійку великих туристичних валіз.

    Шкода, що корейці паралельно з модернізацією «морди» машини не попрацювали над можливістю трансформації хоча б третього ряду сидінь. Має, до речі, попередити всіх, хто подумує про покупку H1: вам доведеться в обов'язковому порядку тонувати плівкою скла задньої частини машини. Хоча б тому, що в її багажному відсіку не передбачено нічого схожого на шторку, що прикриває поклажу від сторонніх очей.






  • Вважається, що для мінівена ходові властивості — параметр другого плану. Можливо. Але оскільки Hyundai H1 найчастіше купують саме в якості сімейної машини, на цьому аспекті обов'язково слід зупинитися. Тандем з 170-сильного дизеля і 6-ступеневої автомата, яким оснащується задньопривідний «автобус», підходить йому як не можна краще. З ним машина вийшла цілком динамічна, без будь-яких знижок на розміри і вага.

    І з місця стартує добре, і в потоці дозволяє прискорюватися — благо дзеркала тут великі і інформативні, а габарити чудово відчуваються. Так, про гостроту керма говорити не доводиться, але через пару годин у водійському кріслі корейського мінівена ти повністю звикаєш до його звичкам і починаєш їхати майже як на легковику.

    З тією різницею, звичайно, що огляд з висоти капітанського місця Hyundai H1 куди краще, ніж навіть у більшості великих кросоверів. Зауважимо також, що завдяки задньому приводу його передні колеса можна вивернути по-автобусному — на дуже великий кут. При паркуванні і маневруванні в узкостях середньостатистичного подвір'я багатоквартирного будинку користь цієї властивості відчувається дуже чітко.

    Тест-драйв Toyota Land Cruiser Prado: найкращий «трактор»31126




  • Тест-драйв Skoda Superb SportLine 4х4: замах на премиум10611

    У топовій комплектації для нашого ринку оновлений Hyundai H1 стоїть без малого 2,4 млн. рублів. Для сім'ї з трьома і більше дітьми, в якій можуть опинитися ще й бабуся-дідусь-собака— практично ідеальний варіант. Тим більше, що H1 — найдоступніший серед однокласників на вітчизняному ринку за ціною.


    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 32




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Тест-драйв Hyundai H1: добрий знайомий | Та4ани
    0.015172