error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Три маловідомі способу значно заощадити паливо в пробках

Автор: Єгор Карпов

Дата підготовки матеріалу: 2018-09-27


  • Лайфхак
  • ВождениеТри маловідомих способу значно заощадити паливо в пробках Труднощі в міському трафіку не тільки крадуть час у водіїв, змушуючи їх витрачати додаткові хвилини і години на дорогу додому і з дому. У «пробочном» режимі руху різко зростає витрата палива і майже ніхто не замислюється, що з цією проблемою можна боротися.
    Максим Строкер

    Загальноприйнятою аксіомою вважається той факт, що як тільки машина потрапляє в пробку, у неї різко зростає витрата палива. Дійсно: авто, поки «товчеться» в заторі, мало не половину часу стоїть на місці, а мотор тим часом працює — «літри на сотню» ростуть на очах. Зараз на багатьох моделях встановлюється система «старт/стоп», коли електроніка автоматично глушить двигун при зупинці і заводить його, коли потрібно рушити.

    Однак у цій пробці вона відключається досить швидко, оскільки при непрацюючому двигуні кондиціонер і вся електрика машини живиться від акумулятора, а його в режимі настільки активного споживання струму надовго не вистачає — доводиться припиняти глушіння двигуна, щоб генератор продовжував функціонувати. Виходить, потрапив у затор — на витрату палива краще не дивись, щоб не засмучуватися?

    Не зовсім так. Знизити «жор» бензину або дизпалива в такому режимі руху цілком реально. По-перше, до економії в пробках можна підготуватися. Для цього слід перекачати шини — щоб тиск у них було трохи вище рекомендованого. Така міра дещо знижує величину опору коченню колеса і в кінцевому рахунку сприяє меншій витраті пального.

    На деяких моделях авто є можливість включити режим «еко».


    У ньому машина стає «гальмівний» — із запізненням реагує на дії педаллю газу, неспішно набирає обертів мотор, трансмісія норовить раніше перейти на підвищену передачу і т. п. Всі разом ці дії серйозно знижують витрату палива.

    Але його подальша економія виявляється в прямій залежності від манери їзди самого водія. Головна мета, до якої він повинен прагнути для економії пального в пробці — намагатися якомога рідше торкатися до педалей газу і гальма. Оскільки основні витрати «зайвого» палива припадають не тільки на моменти простоїв на місці, але і при розгонах.

    В ідеалі машина повинна рухатися на холостих обертах мотора. Простіше всього це зробити при наявності АКП. Відпускаємо гальмо і авто потихеньку починає розганятися саме. З МКП домогтися аналогічного поведінки можна далеко не на кожній машині і не з кожним водієм. У цьому випадку більшість буде змушений хоча б злегка піднімати обороти мотора.

    У будь-якому випадку, при такій манері їзди, швидше за все, між твоїм авто і йдуть попереду буде утворюватися великий розрив дистанції. В принципі, це добре: до моменту, коли передня машина знову рушить, ваша (з натиснутою педаллю газу) тільки-тільки неквапливо наблизиться до її кормі. Вам навіть не доведеться гальмувати. Гірше, що у великий зазор між авто в пробці частенько намагаються втиснутися машини з сусідніх рядів — в ілюзорній надії що ваш їде швидше. Але це неминуче зло, якщо для тебе економія палива — головне.

    Тривалий тест-драйв Mitsubishi Outlander: приємно познакомиться13047
    При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


    Переглядів: 21




    Підписатись



    Вас може зацікавити


  • Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


    Зареєструватись або Увійти


    Три маловідомі способу значно заощадити паливо в пробках | Та4ани
    0.012377