error_outline
Увага: Функціонал сайту обмежений, оскільки Ви не авторизовані! Авторизиуйтесь, будь ласка, це всього декілька секунд.



Зареєструватись або Увійти


Hosting Ukraine

Чому не варто купувати автомобілі, виставлені в шоу-румі дилера

Автор: Сава Фадеев

Дата підготовки матеріалу: 2018-11-08


Фото: Московський Комсомолець В наші дні відчутна знижка — це завжди привід засумніватися в товарі. А якщо вже мова йде про велику купівлі — скажімо, автомобілі — тим більше. Це до того, що нерідко менеджери автосалонів пропонують клієнтам за казково низькими цінами демонстраційні машини, і від них, звичайно, слід триматися подалі. Чому, з'ясував портал «АвтоВзгляд».
Вікторія Базылева

Зрозуміло, що кожен покупець хоче залишити в касі дилерського центру якомога менше грошей. І тому цінники, подарунки та інші бонуси в більшості випадків стають вирішальним фактором на користь придбання авто. Ймовірно, саме фінансові труднощі і керують тими, хто ставить свій підпис у договорі купівлі-продажу демонстраційного машини, запропонованої за підозріло низькою ціною.

ЧЕКАВ ТЕБЕ ТАК ДОВГО

Багато автовласників навіть не підозрюють, що виставкові автомобілі часом простоюють в шоу-румах місяцями. Так, найчастіше їх містять в непоганих умовах, але машина повинна їздити, адже вона створена саме для цього, правда? Купуючи товар з вітрини», готуйтеся до проблем з гальмівними механізмами і акумулятором. А якщо «демонстрационку» зберігали не в приміщенні, а біля нього — ще й до зароджується корозії.

ЯКИЙ ГОСТИННИЙ

Уявіть, скільки людей в день приймає бідний KIA Rio, що красується в середньостатистичному московському салоні. В машину набиваються цілими сім'ями: чоловіки бадьоро тиснуть на кнопки, жінки чіпляють шпильками пороги, а їх діти влаштовують на задньому дивані дикі танці, ляскаючи дверима. Чуже — не шкода. Менеджерам до поведінки відвідувачів немає ніякого діла: чим би дитя не тішилося, тільки б приносило прибуток.


ДОНОР ОРГАНІВ

А як часто демонстраційні автомобілі служать донорами запчастин для інших машин — тих, що треба терміново привести в порядок! Що робити в ситуації, коли продавець виявляє дефект за кілька годин до видачі? Замовляти деталь зі складу — не варіант, чекати доведеться дуже довго. Зізнатися в несправності клієнту — теж погана затія, попросить ще знижку або зовсім відмовиться від покупки. Втім, нічого страшного в цьому, мабуть, немає, — запчастина повернуть на місце. Якщо, звичайно, не забудуть.

СКОРОЧЕНЕ ТО

Час від часу виставкові екземпляри вимагають технічного обслуговування — звичайна практика. Менеджер відділу продажів з дозволу свого керівника йде до начальника сервісу і просить провести інспекцію. «Тільки, будь ласка, по мінімуму. Ну, як зазвичай», — скаже він. І це в кращому випадку. В гіршому — в сервісну книжку «шлепнут» позначку, навіть не доторкаючись до машини.

ТРУДНОЩІ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Як порталу «АвтоВзгляд» розповіли в одному зі столичних автосалонів, дилери, як правило, беруть у перегонників вихідців із країн близького зарубіжжя або студентів, готових з ранку до вечора кататися на машинах за копійки. По неуважності ці товариші нерідко влаштовують на демонстраційних авто ДТП. Їх звичайно відновлюють, але від клієнтів такі епізоди життя транспортного засобу приховують. А чим довше машина знаходиться в шоу-румі, тим частіше її «перетягують»...

Чому не можна віддавати машину в трейд-ін офіційним дилерам274267
При написанні цієї статті було використано матеріали із сайту "Автовзгляд".


Переглядів: 14




Підписатись



Вас може зацікавити


Коментувати та оцінювати статті можуть лише зареєстровані користувачі!


Зареєструватись або Увійти


Чому не варто купувати автомобілі, виставлені в шоу-румі дилера | Та4ани
0.014484